SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki

  • masa pelepasan:2024-02-19 21:24:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:383
  • Penerangan pantas:

    Salinas,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling

Kandungan artikel

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa,SalinasBerapa banyak pengubah kotak, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

SalinasApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

MalegaonJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:


SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Honesty is the foundationKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

StatistikSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,SalinasPenukar jenis kering scb10,SalinasPengubah kotak elektrik, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Sebab api dalam pengubah kuasa

SalinasPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

SalinasMaklumat produk lain
  • Al QasimPengubah terbenam minyakBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

    Al QasimPengubah terbenam minyakBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

  • SonbothaiLift kereta api panduanApa peranannya dalam industri?

    SonbothaiLift kereta api panduanApa peranannya dalam industri?

  • SonbothaiJembatan penghalang bergerakPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

    SonbothaiJembatan penghalang bergerakPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

  • WroclawJambatan naik jenis jambatanApa kesalahannya?

    WroclawJambatan naik jenis jambatanApa kesalahannya?

  • WroclawPlatform mengangkat tali aluminumMengapa saiz penggunaannya berkurang

    WroclawPlatform mengangkat tali aluminumMengapa saiz penggunaannya berkurang

  • WroclawPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikProduk membantu membina pangkalan data yan

    WroclawPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikProduk membantu membina pangkalan data yan

  • BayjiPengubah terbenam minyakAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincangan Penyelesaian

    BayjiPengubah terbenam minyakAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincangan Penyelesaian

  • EgerMeja angkat hidraulik kecilApakah perkembangan industri semasa?

    EgerMeja angkat hidraulik kecilApakah perkembangan industri semasa?

  • segera:Peringatan: Maklumat SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki memberi anda SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki oleh syarikat kami, perkhidmatan SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki. SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SalinasPengubah jenis kotak 1250Skop permohonan akan diperbaiki, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!